niedziela, 3 sierpnia 2014

Niespodzianka ;)

Imagin:                                                                                                        muzyka



"Co było w niej takiego wyjątkowego?"

"Ona. Ona była wyjątkowa. W niej było coś takiego co nie
pozwoliło mi o niej zapomnieć."

"Była warta tego uczucia?"

"Oczywiście. To ja nie byłem warty jej uczucia."

"Wiele jej znajomych mówi, że była nietypowa. 
Co o tym myślisz?"

"To prawda. Była bardzo osobliwa. Potrafiła zaskakiwać.
Samo jej imię było zastanawiające."

"Echo Walker. Czy imię jakoś odzwierciedlało
jej osobowość?"   

"Tak ale w dobrym znaczeniu. Mówiła bardzo wiele,
jednak nigdy nie zdradziła tajemnic jej powierzonych. Chyba,
że takich dotyczących imprez." *cichy śmiech*

"Co was rozdzieliło?"

"Los.. Dowiedziała się o czymś co prawie ją zniszczyło"

"Była to jej choroba?"

"Tak. Echo zachorowała na białaczkę. Na początku to ukrywała.
Chciała odejść ale ja nie mogłem jej puścić. Wtedy powiedziała mi
 o co chodzi. Codziennie starałem się ją wspierać."

"Jak długo?"

"Odkąd dwa lata temu się dowiedziałem, tak długo aż pół
roku temu.. ona.. odeszła." *łza spływa po policzku*

"Czy jest coś co zapadło ci najbardziej w
pamięć z czasów kiedy się spotykaliście?"

"Tak. Były to jej słowa. Zawsze gdy pytałem co będzie z 
nami, odpowiadała tak samo. Trzy słowa, które zapamiętam."

"Jakie to słowa?"

"Forever and Always"

"Piękne. Czy jest coś,
 co chciałbyś jej powiedzieć"

"Tak, Chciałbym żeby wiedziała, że bardzo za nią tęsknię...


***

-... i kocham cię z całego serca.- łzy leciały powoli na nagrobek

          Chłopak kucał przed marmurową skałą pod którą w ziemi pochowano jego ukochaną. Zawsze gdy tu przychodził wszystkie wspomnienia wracały. Radosne, smutne. Te pełne miłości jak i te przesiąknięte krzykiem. Nie żałował żadnego ze słów wypowiedzianych do niej ponieważ to one pozwalały im się zbliżyć jeszcze bardziej. Żałował tylko jednego. Że gdy tak często powtarzał słowa "Kocham Cię" nadal było ich za mało. Ze smutkiem spojrzał na swoje ramię gdzie moczone przez deszcz widniały splecione napisy. "Forever and Always" a pod nim "I love you Echo"

-Forever and Always Echo. Taka jest moja miłość do ciebie...                                                   



~.~



Witam. Dzisiaj zamiast z nowym rozdziałem przychodzę z niespodzianką w postaci Imagina. Jest to historia w którą możecie wkleić dowolnego chłopaka, a imię dziewczyny również może zostać zastąpione. Wybrałam imię Echo ponieważ wydało mi się ono niezwykłe i pasujące do tej historii. Jest może trochę nietypowa ale tak właśnie nakazała mi wena...

1 komentarz: